Hoe maak je een pagina op Facebook te creëren
U kunt nu gebruik maken van Facebook om persoonlijke redenen, zoals het bijhouden van je vrienden of foto's delen, maar het idee van het runnen van een bedrijf pagina in het grootste sociale netwerk ter wereld kan nog steeds nogal overweldigend zijn. Waar ga je beginnen? Wat moet je doelen? Hoeveel werk zal het duren?
Geen zorgen meer! Deze korte video en blog biedt stap-voor-stap instructies over hoe je een Facebook-bedrijfspagina te creëren, die enkele van de redenen waarom je zou moeten stellen en haar een interactieve elementen maken het een geweldig hulpmiddel voor zakelijke promotie.
Kies een # 1 positie
Facebook biedt zes verschillende indelingen om een pagina:
Company website of locatie
Artiest, Band of publiek figuur
Bedrijf, organisatie, instelling of
Plezier
Merk of product
Omdat van de gemeenschap
Het is waarschijnlijk dat je zal vallen in een van de drie belangrijkste opties. Deze classificatie zal u helpen te sorteren in de meeste relevante onderzoeksgebieden en relevante informatie op uw pagina.
Na het selecteren van een van de zes, kies de categorie u zich bevindt, en vul de bedrijfsnaam (of als u gekozen voor een van de andere opties, uw merk of bedrijfsnaam). De business optie vraagt ook om meer informatie over de locatie. Houd in gedachten dat zijn categorie en de naam niet kan worden gewijzigd zodra de pagina is aangemaakt. Dan wijs te voeren, anders zult u wist de hele pagina en opnieuw beginnen.
# 2 Basis informatie compleet
Stuur een beeld dat zal blijven als de primaire visuele representatie voor uw bedrijf pagina. In het ideale geval zou dit uw bedrijfslogo. Facebook zal dan vragen om uw vrienden uit te nodigen. Verwijder het vinkje bij "share deze pagina op mijn muur 'en' hoe deze pagina." Je wilt niet dat dit weergegeven in nieuwsfeeds totdat u klaar bent met het bouwen van de basis van je online imago. U wordt gevraagd in te vullen je basisinformatie. Voeg uw URL van de site en een korte biografie in "About" sectie. U kunt ervoor kiezen om zich te concentreren op uw product, business model, strategie, of iets dergelijks.
# 3 Vul de pagina
Klik op "Informatie bewerken", en voeg informatie die zij van belang acht voor uw organisatie. Als u een lokaal bedrijf, is de kans groot dat u wilt hun werkuren toe te voegen. Bedrijven moeten ook een beschrijving toevoegen. De beschrijving is iets anders dan je "over" waar u meer gedetailleerde informatie over uw bedrijf te delen. Zorg ervoor dat u een e-mail toe te voegen, en de tijd door te brengen het toevoegen van afbeeldingen om de foto's tabblad.
# 4 Maak gebruik van functies
Profiteer van de verschillende business Facebook-pagina's te bieden hebben. Klikken op de "Get Started" knop onder de standaard afbeelding toont een aantal stappen die u kunt nemen om de meeste van uw pagina te maken. Hier zijn zes het proberen waard:
Nodig je vrienden.
Vertel het uw fans.
Bericht status updates.
Bevorderen van deze pagina op uw site.
Stel je telefoon.
# 5 Play en Track
Op dit punt heb je gebouwd en deelden een Facebook-pagina, die hopelijk,, goed past bij uw bedrijf, merk of bedrijf. Speel met de pagina en kijk of je kunt vinden van alle originele ideeën over hoe u uw bedrijf, merk of bedrijf te presenteren.
Om te meten hoe deze inspanningen zijn de weg gaat, zorg ervoor dat Insights Facebook te nemen door te klikken op de "Bekijk Insights" tab aan de rechterkant van je Facebook pagina. Dit kunt u zien hoeveel mensen zijn fan geworden van uw pagina, of in termen van Facebook "Like" uw pagina. U kunt de tijd om te vergelijken hoeveel graag willen dat u ontvangen op een dag boven de andere. Lees ook het gereedschap inzichten voor extra controle-informatie.
Geen zorgen meer! Deze korte video en blog biedt stap-voor-stap instructies over hoe je een Facebook-bedrijfspagina te creëren, die enkele van de redenen waarom je zou moeten stellen en haar een interactieve elementen maken het een geweldig hulpmiddel voor zakelijke promotie.
Kies een # 1 positie
Facebook biedt zes verschillende indelingen om een pagina:
Company website of locatie
Artiest, Band of publiek figuur
Bedrijf, organisatie, instelling of
Plezier
Merk of product
Omdat van de gemeenschap
Het is waarschijnlijk dat je zal vallen in een van de drie belangrijkste opties. Deze classificatie zal u helpen te sorteren in de meeste relevante onderzoeksgebieden en relevante informatie op uw pagina.
Na het selecteren van een van de zes, kies de categorie u zich bevindt, en vul de bedrijfsnaam (of als u gekozen voor een van de andere opties, uw merk of bedrijfsnaam). De business optie vraagt ook om meer informatie over de locatie. Houd in gedachten dat zijn categorie en de naam niet kan worden gewijzigd zodra de pagina is aangemaakt. Dan wijs te voeren, anders zult u wist de hele pagina en opnieuw beginnen.
# 2 Basis informatie compleet
Stuur een beeld dat zal blijven als de primaire visuele representatie voor uw bedrijf pagina. In het ideale geval zou dit uw bedrijfslogo. Facebook zal dan vragen om uw vrienden uit te nodigen. Verwijder het vinkje bij "share deze pagina op mijn muur 'en' hoe deze pagina." Je wilt niet dat dit weergegeven in nieuwsfeeds totdat u klaar bent met het bouwen van de basis van je online imago. U wordt gevraagd in te vullen je basisinformatie. Voeg uw URL van de site en een korte biografie in "About" sectie. U kunt ervoor kiezen om zich te concentreren op uw product, business model, strategie, of iets dergelijks.
# 3 Vul de pagina
Klik op "Informatie bewerken", en voeg informatie die zij van belang acht voor uw organisatie. Als u een lokaal bedrijf, is de kans groot dat u wilt hun werkuren toe te voegen. Bedrijven moeten ook een beschrijving toevoegen. De beschrijving is iets anders dan je "over" waar u meer gedetailleerde informatie over uw bedrijf te delen. Zorg ervoor dat u een e-mail toe te voegen, en de tijd door te brengen het toevoegen van afbeeldingen om de foto's tabblad.
# 4 Maak gebruik van functies
Profiteer van de verschillende business Facebook-pagina's te bieden hebben. Klikken op de "Get Started" knop onder de standaard afbeelding toont een aantal stappen die u kunt nemen om de meeste van uw pagina te maken. Hier zijn zes het proberen waard:
Nodig je vrienden.
Vertel het uw fans.
Bericht status updates.
Bevorderen van deze pagina op uw site.
Stel je telefoon.
# 5 Play en Track
Op dit punt heb je gebouwd en deelden een Facebook-pagina, die hopelijk,, goed past bij uw bedrijf, merk of bedrijf. Speel met de pagina en kijk of je kunt vinden van alle originele ideeën over hoe u uw bedrijf, merk of bedrijf te presenteren.
Om te meten hoe deze inspanningen zijn de weg gaat, zorg ervoor dat Insights Facebook te nemen door te klikken op de "Bekijk Insights" tab aan de rechterkant van je Facebook pagina. Dit kunt u zien hoeveel mensen zijn fan geworden van uw pagina, of in termen van Facebook "Like" uw pagina. U kunt de tijd om te vergelijken hoeveel graag willen dat u ontvangen op een dag boven de andere. Lees ook het gereedschap inzichten voor extra controle-informatie.
Comments
Post a Comment
Share Your Views