VideoLAN bekræfter VLC Media Player på vej til Android



VLC Media Player har været en af de mest populære medier klienter på PC'er i årevis, og vi har nu lært, at det vil blive officielt ankommer til Android snart. Den har været i aktiv udvikling i et stykke tid, og vi selv har set nogle uofficielle betaversioner løsladt også. Men i dag de folk fra VideoLAN selv har igen bekræftet, det kommer snart.




Nyheden blev hurtigt afsløret ved en kort og til det punkt post på Twitter fra VideoLAN selv at sige kun "Android, Here We Come!", Og det var nok til at få mig ophidset. Det gør det hele, håndtere det hele Medieafspilleren har været min go-to program for år, og jeg er meget glad for at se det endelig nå mine Android-enheder.

Den open source arten af ​​deres udvikling har gjort adskillige uofficielle builds bliver tilgængelige ved at udviklere, og du kan prøve en af ​​dem, der nu efter udgiftsområde til denne XDA tråd. Jeg har brugt hans betaversioner og elskede dem, og kan ikke vente til VideoLAN sig til at frigive deres version. Detaljerne er stadig temmelig let, men forhåbentlig, at Tweet betyder en officiel udgivelse vil komme i næste uge eller deromkring. Vi opdaterer, når vi ser eller hører mere fra teamet på VideoLAN.

Comments

Popular posts from this blog

Galaxy Note 3 vs LG G2 vs Xperia Z1 vs Xperia Z Ultra - batalha Spec

Gadgets ที่ทันสมัยและประโยชน์ของพวกเขา

Android 4.3 kommer till Samsung Galaxy S3 och S4 nästa månad