VideoLAN bevestigt VLC Media Player komt binnenkort naar Android



VLC Media Player is een van de meest populaire media-clients op PC's voor de jaren, en we hebben nu geleerd dat het officieel aan te komen voor Android binnenkort. Het is al actief in ontwikkeling zijn voor een tijdje, en we hebben zelfs gezien hebben enkele niet-officiële beta's ook vrijgegeven. Vandaag echter de mensen van VideoLAN hebben zelf nog eens bevestigd het is binnenkort beschikbaar.




Het nieuws werd al snel blijkt uit een kort en to the point berichten op Twitter door VideoLAN zelf zegt enkel "Android, here we come!" En dat was genoeg om me opgewonden. Deze doen het allemaal, doe dit dan alle media player is mijn go-to-programma al jaren en ik ben erg blij om te zien dat eindelijk mijn Android-apparaten te bereiken.

Het open source karakter van hun vorderingen heeft gemaakt meerdere onofficiële versies beschikbaar zijn door ontwikkelaars en u kunt nu proberen een van die door de weg naar deze XDA draad. Ik heb gebruik gemaakt van zijn beta-releases en hield van hen, en kan niet wachten tot VideoLAN zich aan hun versie vrij te geven. De details zijn nog vrij licht, maar hopelijk dat Tweet: een officiële release zal komen in de komende week of zo. We zullen werken als we zien of horen meer van het team van VideoLAN.

Comments

Popular posts from this blog

Galaxy Note 3 vs LG G2 vs Xperia Z1 vs Xperia Z Ultra - batalha Spec

Gadgets ที่ทันสมัยและประโยชน์ของพวกเขา

Android 4.3 kommer till Samsung Galaxy S3 och S4 nästa månad