Google Briller er tættere på virkeligheden end Eve


Google har frigivet en fantastisk video for at få os pumpes op og begejstret for Projekt Glas: Googles augmented reality briller. For at være ærlig, er det virkede på mig. Jeg vil have et par af disse lige nu!

Augmented reality er begrebet ændre eller overlejring, hvad vi ser. Hvis disse briller er én dag frigivet til offentligheden, kunne vi alle være behageligt at læse nyhederne, som vi går til arbejde, eller se en video uden at skulle vippe vores hoveder ned. Det er en fantastisk koncept, og en, som Google håber at formelt demonstrere ved udgangen af ​​året.

Samt video, har jeg medtaget en liste over de funktioner, skildres i det, samt min spekulation om, hvordan nogle af de funktioner vil blive gennemført.

Hvordan vil de arbejde?



Babak Parviz (et medlem af projektet Glass holdet) har udviklet kontaktlinser med pixels i dem. Formentlig du bærer en af ​​disse, og måske en Near Field Communication system bygget ind i huset over dit højre øje (se billeder) sender videosignaler trådløst. Hvis Project Glas gør bruge en kontakt linse med pixels i det, vil det gøre for en interessant start på hver dag!
Formodentlig er der en sensor / kamera rettet mod dit øjeæble at opdage, hvor du søger, hvis glassene reagerer på øjet gestus. I videoen, lejlighedsvis brugeren ser væk fra, hvad der sker til at bruge sine briller, så de kan være bevægelse udløst i stedet. Måske en kombination af begge. Som for et kamera der tager billeder af ting foran dig, der kan ses tydeligt som hullet i højre øje bolig.



Med hensyn til lyden, set billederne hidtil ikke viser nogen form for ørestykke knyttet til briller. Formodentlig er der en mikrofon på dem et sted, måske i huset over det højre øje, men det betyder samtaler ville være svært at holde privat. Måske vil de oprette forbindelse til en lille Bluetooth-headset?

Tænker på Bluetooth headset fik mig til at indse, at disse briller er utroligt tynde med meget lidt plads til teknologi, endsige et batteri. Så hvordan vil de blive drevet?

Video



Det har bestemt mig ophidset! Du? Desværre du aldrig se de briller selv, men du helt sikkert få en spændende smag, hvad vi kan håbe på.

Træk vist i videoen

Kontrol I

Det fremgår af brugeren med hoved bevægelser og anden form for kontrol for at tjekke ind i maden lastbilen står han ved med sin ven.

Video opkald

Dette er en fantastisk funktion og et teknisk vidunder. Samt transmittering af videoinformation fra sin position, kan bæreren se kæresten som et lille billede nederst på skærmen. Husk dette er sandsynligvis alle hånet op i en video editor, og den virkelige billedkvalitet på glas kan være betydeligt lavere.

Kalender / Aftaler

Måske den mest nyttige funktion af dem alle. Jeg bliver hele tiden se på min kalender for at se, hvad der kommer op, og hvordan jeg skal forberede mig. Denne funktion ville gøre mig en meget glad mand.

Tager Foto / Deling til Circles

Brugeren finder et stykke graffiti kunst på væggen og tager et billede. Selvom han beder glassene til at gøre dette for ham, er det blevet rapporteret, at brillerne også vil have en knap for at tage fotografier. Han deler billedet til 'alle mine cirkler', med en stemmekommando.

Afspilning af musik

Gennem videoen musik spilles, og beskueren ledes til at tro det bliver spillet som baggrundsmusik til selve videoen. Slår ud, at det blev der repræsenterer evnen til at lytte til musik med disse briller, som brugeren giver kommandoen "stop-musik ', før han besvarer et opkald fra hans kæreste.

Hvad tror du?

Vil du have et par af disse briller? Ville du gå til den ulejlighed at bære kontaktlinser med pixels i dem? For den sags skyld, vil du blive set offentligt med dem? De har helt sikkert har en meget karakteristisk stil, der måske ikke være for alle. Hvis disse frigives helst snart, vil jeg blive fascineret at vide optagelse sats.

Comments

Popular posts from this blog

Galaxy Note 3 vs LG G2 vs Xperia Z1 vs Xperia Z Ultra - batalha Spec

Gadgets ที่ทันสมัยและประโยชน์ของพวกเขา

Android 4.3 kommer till Samsung Galaxy S3 och S4 nästa månad